Hodnocení kurzu

4,4 / 5

5 hodnocení

  • ~90 minut

    Délka školení je kolem 1,5 hodiny. Tempo je individuální. Přestávku si můžete udělat kdykoliv. Systém si pamatuje, kde jste skončili. Pokračovat můžete i z mobilu nebo tabletu.

  • Školíte se kdykoliv

    Školení čeká na Vás. Nejedná se o nahrávku přednášky, ale o interaktivní e-learning. Procházíte jednotlivé lekce s hlasovým výkladem lektorů kdykoliv máte zrovna čas.

Obsah kurzu

  • 1

    Úvod

  • 2

    Zapnutí a směrové módy

    • Zapnutí autopilota - jak to nedělat

    • Správné zapnutí

    • Nastavením výšky nezačínám stoupat

    • Točení pomocí voliče kurzu "heading bugu"

    • Stiskem tlačítka NAV začínam navigovat. Ale podle čeho?

    • Vyhnutí se TMA

    • Vliv voliče kurzu (heading bugu) na let podle GPS, změna cíle v GPS

    • Nenápadné vystoupení z GPS módu

    • Autopilot umí vésti i po zadané trati

    • Zase tam je něco špatně.......ale co?

  • 3

    Vertikální módy

    • Stoupání z 3 000 ft do 4 000 ft

    • Jak nestoupat

      NÁHLED ZDARMA
    • Klesání

    • Co bylo špatně na PFD v předchozí situaci?

    • Klesání do Ostravy

    • Vertikální módy - shrnutí

  • 4

    Drobné vychytávky

    • Jak se vrátit na původně letěnou trať

    • Navázání na plánovanou trať po vzletu

    • Jak zůstat za letadlem v Innsbrucku

    • Kopec v Innsbrucku

    • Jak přeskočit jeden z plánovaných otočných bodů?

    • Nejčastější omyly a nejlepší postupy - shrnutí

  • 5

    Závěrečný kvíz

    • Závěrečný kviz

    • Zpětná vazba

Váš lektor

Lektor AirGuru.cz

Michal Orlita

Instruktor, pilot a autor blogu orlita.net.