Hodnocení zimního školení

4,5 / 5

868 hodnocení

  • ~120 minut

    Délka školení je kolem 2 hodin. Tempo je individuální. Přestávku si můžete udělat kdykoliv. Systém si pamatuje, kde jste skončili. Pokračovat můžete i z mobilu nebo tabletu.

  • Školíte se kdykoliv

    Školení čeká na Vás. Nejedná se o nahrávku přednášky, ale o interaktivní e-learning. Procházíte jednotlivé lekce s hlasovým výkladem lektorů kdykoliv máte zrovna čas.

  • Potvrzení do zápisníku

    Po absolvování školení Vám poštou zašleme podepsanou samolepku s Vaším jménem. Po jejím nalepení do zápisníku letů máte platně potvrzené školení.

Osnova školení

Po domluvě přidáme i obsah specifický pro vaši organizaci, který bude přístupný jen vašim členům.

  1. 2
  2. 3
    • FIC Praha (1/2)

      NÁHLED ZDARMA
    • FIC Praha (2/2)

    • Změna frekvence/kanálu

    • Letový plán

      NÁHLED ZDARMA
    • Kvízová otázka 1

    • Odpovídač není bonzák ale pomocník

      NÁHLED ZDARMA
    • Mód C

    • Více o odpovídačích

    • Nastavení výškoměru

    • Jak monitorovat druhou frekvenci

    • Kvízová otázka 2

    • Vzdálenost od oblačnosti

    • Let VFR nad souvislou vrstvou oblačnosti

    • AisView

    • Meteoinformace

    • Zápis do palubního deníku

    • Neoprávněné použití kmitočtů

    • Vyhlídkové lety a výdělečná činnost

    • Platnosti průkazů a kvalifikací (s motorem)

    • Platnosti průkazů a kvalifikací (bez motoru)

    • Nálet ULL versus PPL

    • Přestávky v létání

    • Pádová rychlost v zatáčce

  3. 4
    • Frazeologické okénko

    • Struktura požadavků pilota

    • Parazitní fráze

    • Užitečné fráze

    • Skákání do řeči

    • Zkracování volacích znaků

    • Kázeň dělá přátele

    • Kvízová otázka 3

    • Více o komunikaci a postupech ŘLP

  4. 5
    • První pomoc na letišti

    • Poranění způsobená vrtulí

    • Zástava masivního krvácení

    • Více o první pomoci na letišti

  5. 6
    • Požár podvozku

    • Příčiny požáru podvozku

    • Technická závada na brzdové soustavě

    • Správné hašení požáru podvozku

    • Kvízová otázka 4

    • Více o problematice požáru podvozku

  6. 7
    • Letová obálka

    • Z čeho se skládá letová obálka

    • Co je to letová obálka 1

    • Co je to letová obálka 2

    • Co je to letová obálka 3

    • Jak vypadá letová obálka

    • Kvízová otázka 5

    • Více o letové obálce

  7. 8
    • Rozbor nehod

    • Statistika 2020

    • Ztráta kontroly nad letadlem 1

      NÁHLED ZDARMA
    • Ztráta kontroly nad letadlem 2

    • Ztráta kontroly nad letadlem 3

    • Přistání

      NÁHLED ZDARMA
    • Přistání do kopce

    • Vysazení motoru po vzletu

    • Přistání s bočním větrem

    • Zavřený podvozek

    • Změna rozhodnutí

    • Pozemní incidenty

    • Letovou příručku neporazíš

    • Okamžitá reakce

    • Výcvikové lety

    • Tlak okolí

    • Přidání plného plynu

    • I bez podvozku může být dobré přistání

    • Včasné rozhodnutí přistát do terénu

    • Množství paliva.....a ve správné nádrži

    • Let za nevhodných podmínek 1

    • Let za nevhodných podmínek 2

    • Vlet do IMC s větroněm

    • Narušení prostorů

  8. 9
  9. 10
    • Závěr školení

    • Zpětná vazba

    • Kam Vám pošleme potvrzení o školení?

Vaši lektoři

Lektor AirGuru.cz

Michal Orlita

Instruktor, pilot a autor blogu orlita.net.

Lektor AirGuru.cz

Adam Jandora

Zakladatel projektu, řídící letového provozu, pilot.